Garantie si service

 

Toate produsele pe care le vindem au conditii de garantie conforme cu legislatia in vigoare.  Garantia produselor noastre o asiguram direct sau prin intermediul service-urilor autorizate de producatori.

Termenul de garantie oferit de catre vanzator pentru persoanele juridice este de 1 an sau egal cu termenul de garantie acordat de producatorul acelui produs, oricare dintre aceste perioade este mai lunga. Termenul de garantie al produselor se considera de la data mentionata in factura fiscala care atesta vanzarea.

Cum stiti cui sa va adresati?
Simplu – cititi in Certificatul de Garantie!
Daca este specificat un service autorizat de producator – atunci lui trebuie sa va adresati, daca nu – inseamna ca vom rezolva noi direct problema dumneavoastra.

Cum sa procedati daca se defecteaza produsul cumparat:
- Verificati daca produsul este in perioada de garantie, pe baza Certificatului;
- Daca produsul este in perioada de garantie, aflati din Certificat unde trebuie trimis/dus produsul:  la service-ul autorizat sau la sediul nostru, dupa caz;

-Toate sesizarile referitoare la garantia produselor cumparate de la societatea Producton trebuie transmise prin e-mail, la adresa service@producton.ro, si trebuie sa contina: numele clientului, o copie a facturii fiscale si numar de telefon, pentru a fi contactat;

- Ca sa va putem repara produsul – trebuie neaparat sa primim impreuna cu el:
• Certificatul de Garantie 
• copie dupa Factura de achizitie
• pentru tonere sau cartuse – o foaie de test, mostra, daca a putut fi tiparita 
- Daca este un produs cu garantie la sediul nostru: 
      • Vom face expertiza tehnica a defectului semnalat si daca defectiunea este acoperita de garantie, Clientul va primi inapoi un alt produs: 
              o    acelasi model, daca este inca un produs care se comercializeaza, sau
              o    un produs mai ieftin, cu acceptul Clientului, sau 
              o    un produs mai scump, cu plata diferentei de bani.
      In acest caz va vom deconta si costul transportului catre service al produsului si costul de retur inapoi la dumneavoastra.
      • Daca insa, din expertiza tehnica, va rezulta ca nefunctionalitatea se datoreaza utilizarii defectuoase, va vom anunta telefonic sau pe email de rezultat si apoi va vom returna produsul, fara sa mai platim noi  costurile de transport.
In urma unei discutii directe, veti putea in acest caz solicita o remediere a defectiunii contra cost.

ATENTIE!!! Trimiterea produsului se va face obligatoriu in ambalaj care sa asigure integritatea produsului pe tot parcursul transportului, de la client, la sediul nostru sau la sediul partenerului de service. Orice deterioarare a produsului constatata in urma ambalarii defectuoase, incomplete sau insuficiente nu face obiectul garantiei si nu intra in responsabilitatea comerciantului. Ambalajul trebuie sa aiba folii si accesorii de protectie, cutii adecvate, astfel incat sa fie transportate in siguranta.

Expedierea produselor se face numai dupa completarea urmatorului formular, prin curierul rapid Sameday.

Adresa service

Produsele defecte se vor trimite direct la sediul nostru sau prin curier rapid mentionand datele:

Producton SRL

Str. Heliade Între Vii nr. 8, Sector 2, București (în incinta Mobest)

Telefon: 021 9916

 

Program service:

Heliade Între Vii în intervalul 9:00 - 17:15

Telefonic: 021 9916 în intervalul 8:00 - 18:00

 

Pentru expedierea produselor, in perioada de garantie, trebuie completat formularul urmator:

Termenii si conditiile pentru garantie si service

 

Program service:

Heliade Între Vii in intervalul 9:00 - 17:15

Telefonic: 0219006 in intervalul 9:00-18:00